VIEWING PARTY
ÁGRAJZ VERSENYSZABÁLYZAT KVÍZ JÁTÉK INTERJÚ JÁTÉKISMERTETŐ

Üdvözlünk a MyTV League of Legends Kupa hivatalos oldalán!

A fenti menügombok használatával gyorsan elérheted a kívánt tartalmat.


Hamarosan innen nézheted a Kupa műsorának ismétlését:

Ismétlés

Köszönjük a sportszerű versenyzést a MyTV League of Legends Kupa minden résztvevőjének.

Gratulálunk a Kupa legjobb csapatainak:
1. helyezett: Wonder Stag e-Sports
2. helyezett: WiLD.CoolerMaster
3. helyezett: random go4lol calls
4. helyezett: We Love Poppy

 

VIEWING PARTY


Elstartolt a MyTV LoL Kupa, amit hol máshol néznétek, mint a BarCraft2-ben?
Főleg, hogy 18:00-tól fergeteges hangulatú farsangi móka veszi majd kezdetét.


Ha szereted a League of Legends-et, a cosplayeket, a jó hangulatot, és a finom italokat, akkor szombaton itt a helyed nálunk, hisz a Telenor MyTV League of Legends kupája elstartolt, amit 11 tv-n közvetítünk majd.

18:00-tól ráadásul megkezdődik a LoL farsang is, amin a témába vágó jelmezben érkezők welcome koktélt kapnak. Természetesen lesz jelmezverseny is a BarCraft szervezésében, aminek a szabályai a következők:
- Legyél jelmezben, vagy cosplayben.
- Szombat este a helyszínen keresd meg a BarCraft fotósát és kapasd lencsevégre magad. Az így készült képek felkerülnek a BarCraft 2 Facebook oldalára egy külön mappába.
- Ezt követően nincs más dolgod, mint minél több like-ot összegyűjteni a képedre. A verseny vége március 13. 24:00.
- A fődíj egy kétszemélyes wellness hétvége, és más értékes ajándékok.

A Telenor MyTV League of Legends kupáját az Magyar LCS Csapat közvetíti, sőt a közvetítés végeztével itt nálunk is felbukkanak majd, így ha kedvetek van velük találkozni élőben is, itt a remek alkalom.

Aki lemaradna a közvetítés során feltett kvízkérdésekről, ne csüggedjen, hisz az LCSHU csapata itt a helyszinen is tart majd egy fordulót élőben, így ha valaki némi LoL-os lootra vágyik szombaton, irány a BarCraft 2! :)

^

 

ÁGRAJZ






^

 

VERSENYSZABÁLYZAT


A versenyre való jelentkezéssel a résztvevő csapatok automatikusan elfogadják a Versenyszabályzatot.
A Versenyszabályzat megsértése szervezői bírálat alapján a csapat kizárását jelentheti.
A versenyen csak eredeti, módosítatlan League of Legends klienssel lehet részt venni. Tilos bármilyen olyan külső program használata, ami befolyásolhatja a saját vagy az ellenfél csapatának teljesítményét (cheat, DDoS támadás, stb.).

A legjobb 8 csapat meccseit, a bronz meccset és a döntőt a Magyar LCS Csapat élőben közvetíti a Telenor MyTV platformján keresztül.
A meccseket a MyTV webes elérhetőségén keresztül, vagy mobileszközökön applikáción keresztül lehet megtekinteni.

Ha a verseny szervezői a MyTV platformon keresztül szeretnék valamelyik meccset közvetíteni, azt a csapat nem utasíthatja vissza.

A játékosoknak megengedett, hogy közvetítsenek (streameljenek) egy mérkőzést, ha a MyTV nem közvetíti azt a mérkőzést. Ha a MyTV vagy a Magyar LCS Csapat közvetíti a meccset, akkor a játékos közvetítése nem megengedett, amennyiben arra nem kapott külön engedélyt a verseny szervezőitől. Ha mégis közvetít, akkor az a játékos vagy akár a csapat kizárásához is vezethet. A streamhez 3 perc késleltetés hozzáadása kötelező.

A Versenyszabályzatunk által nem taglalt kérdésekben minden esetben a szervezők döntenek. Irányadó dokumentum a League of Legends hivatalos versenyszabályzata: http://cdn.leagueoflegends.com/prized-events/Tournament%20Rules%20Beta_HU.pdf

A verseny résztvevői hozzájárulnak, hogy a jelentkezéshez szükséges adataikat felhasználjuk további kampányainkban. Meccseikről screenshotok, videók készülhessenek.

A verseny szervezői minden jogot fenntartanak, hogy előzetes tájékoztatás nélkül változtassanak a Versenyszabályzatban. Az eszközölt változtatásokról a szervezők utólagosan értesítik a résztvevőket.

NEVEZÉS

Nevezési határidő 2016. február 28. 24:00-ig

A jelentkező játékosoknak 30-as szintű Idézővel és legalább 16 Hőssel kell rendelkeznie az EUNE szerveren. Egy játékos csak egy csapattal nevezhet.
Minden csapat egy Csapatkapitányt választ, aki képviseli a csapatot a versenyen, kommunikál a szervezőkkel és a többi Csapatkapitánnyal.
A Csapatkapitány felelőssége benevezni a csapatát a versenyre.
A csapatnak kötelező 6 főt regisztrálnia a versenyre, így egy-egy játékos elérhetetlensége esetén a 6. játékos állhat be játszani.
A versenyen 32 csapat szerepelhet, de többen is nevezhetnek. A csapatokat a szervezők tájékoztatják 24 órán belül, hogy a versenykeretbe (32 csapat) vagy a tartalék keretbe (2 csapat) kerültek be. Túljelentkezés esetén azok a csapatok is tájékoztatást kapnak, akik egyik keretbe sem fértek be. A tartalékkeret csapatai abban az esetben játszhatnak a versenyen, amennyiben a versenykeretben valaki a nevezést lezárását követően mégsem tudja vállalni a szereplést.

Nevezni kizárólag e-mailben lehetséges: gaming@ott-one.hu

A jelentkező csapatokat a szervezők erről az e-mail címről tájékoztatják, hogy a versenykeretbe vagy a tartalékkeretbe kerültek-e be, illetve tájékoztatást kapnak, ha a túljelentkezés miatt nem tudnak részt venni a versenyen.

A nevezési e-mailnek az alábbiakat kell tartalmaznia:

A levél tárgya: a jelentkező csapat neve

A levél szövegezésének az alábbiakat kell tartalmaznia:

Csapatkapitány neve:
Csapatkapitány (Játékos1) Idéző neve az EUNE szerveren:
Csapatkapitány e-mail címe:
Csapatkapitány telefonos elérhetősége:

Játékos2 Idézőneve az EUNE szerveren:
Játékos3 Idézőneve az EUNE szerveren:
Játékos4 Idézőneve az EUNE szerveren:
Játékos5 Idézőneve az EUNE szerveren:
Cserejátékos (Játékos6) Idézőneve az EUNE szerveren:

Amennyiben valamelyik fenti adat hiányzik, nem fogadjuk el a csapat nevezését.

DÍJAZÁS

A verseny első nyolc helyezettje díjazásban részesül:

1. helyezett: Játékosonként 11.200 RP és Diadalmas Ryze + játékosonként meglepetés Telenor mobileszköz ajándék
2. helyezett: Játékosonként 8.400 RP + játékosonként meglepetés Telenor mobileszköz ajándék
3. helyezett: Játékosonként 2.800 RP + játékosonként meglepetés Telenor mobileszköz ajándék
4. helyezett: Játékosonként 2.800 RP
5-8. helyezett: Játékosonként 800 RP

Csapatonként 5 játékos részesül díjazásban, a díjak elosztása a csapattagok között a Csapatkapitányok felelőssége.

A versenyt követően, 2016. március 14-én Díjátadót szervezünk, melynek részleteiről később tájékoztatjuk a résztvevő csapatokat, nézőket.

Az Idézőneveket - az első nyolc helyezett csapat tagjai számára - a döntő után két hétig nem célszerű megváltoztatni, ellenkező esetben a nyeremény Riot Pontokat nem tudjuk jóváírni.

KOMMUNIKÁCIÓ

A verseny szervezői az alábbi csatornákon érhetőek el:
E-mail: gaming@ott-one.hu
LoL Idéző az EUNE szerveren (csak a verseny ideje alatt): MyTVgaming

A Csapatkapitányok a szükséges screenshotokat (lásd később) e-mailben küldik. A screenshotok manipulálása azonnali kizárást eredményezhet.
A verseny időtartama alatt ajánlott a Csapatkapitányok e-mail címének napi ellenőrzése (spam szűrőn fennakadt üzeneteket is ajánlott átnézni), hogy az esetleges változásokról minden csapat időben tudjon értesülni, azokra reagálni.
Az a csapat, amelyik szabályszegést észlel, köteles a szervezőknek jelezni még a meccs kezdete előtt, vagy ha a meccs folyamán történik, azonnal. Ennek elmulasztása az esetleges fellebbezés figyelmen kívül hagyását vonja maga után.

VISELKEDÉS

Sértő és/vagy trágár csapat- vagy Idézőnevek nem használhatóak! A szervezők jelzik a nevezési időszakban a csapatok felé amennyiben nem megfelelőek az elnevezések.
A verseny szervezői nyomatékosan felhívják a csapatok figyelmét, hogy sportszerű viselkedést, illetve az Idézők Kódexének betartását várják el:
http://gameinfo.eune.leagueoflegends.com/hu/game-info/get-started/summoners-code/
A játékosok rasszista, nem megfelelő, sértő kommunikációját a szervezők szigorúan büntetik, a csapat kizárását vonhatja maga után.

A VERSENY MENETE

Az 1. Forduló és a Nyolcaddöntő: 2016. március 1. 00:00-tól március 3. 24:00-ig tart.

A meccsek lejátszásáért a Csapatkapitányok a felelősek.
Javasolt a LoL kliensen belül az Egyéni normál játék létrehozása. A Csapatkapitányok behívják az ágrajz szerinti ellenfél Csapatkapitányát majd invitálják a többi csapattagot.
A verseny szervezői e-mailben értesítik a csapatokat az ellenfeleik elérhetőségéről.

Az 1. Forduló során a 32 csapat az ágrajz alapján egyenes kieséses rendszerben játszanak egy meccset, BO1 rendszerben (csak a meccs győztese jut tovább a következő fordulóba).
A nyertes 16 csapat Nyolcaddöntőt játszik szintén egyenes kieséssel, egy meccset, BO1 rendszerben.
Így kialakul Negyeddöntőben részt vevő 8 csapat névsora.

Negyeddöntő és Elődöntő: 2016. március 5. 12:00-tól
A Negyeddöntőt és az Elődöntőt a Magyar LCS Csapat élőben közvetíti a MyTV-n.
A meccseket a csapatok egymás után játsszák le. A csapat-párokat a MyTVgaming Idéző hívja össze és csak az Ő jelzésére indíthatóak el a mérkőzések.
A Negyeddöntő és Elődöntő szintén egyenes kieséses rendszerben zajlik, egy meccset kell játszani, BO1 rendszerben (csak a meccs győztese jut tovább a következő fordulóba).

Bronzmérkőzés: 2016. március 6. 12:00-tól
A Bronzmérkőzést a Magyar LCS Csapat élőben közvetíti a MyTV-n.
A csapatokat a MyTVgaming Idéző hívja össze és csak az Ő jelzésére indítható el a mérkőzés.
A Bronzmérkőzés során egy meccset kell játszani, BO1 rendszerben. A meccs győztese lesz a Kupa 3. helyezettje, a mérkőzés vesztese pedig a Kupa 4. helyezettje.

Döntő: 2016. március 6. 13:00-tól
A Döntő mérkőzést a Magyar LCS Csapat élőben közvetíti a MyTV-n.
A csapatokat a MyTVgaming Idéző hívja össze és csak az Ő jelzésére indíthatóak el a mérkőzések.
A Döntő BO5 rendszerben zajlik, a Döntőt az a csapat nyeri, aki előbb megszerzi a harmadik győzelmét. A meccsek között maximum 10 perc szünetre van lehetőség.
A Döntő meccsek végső győztese lesz a Kupa 1. helyezettje, míg a másik csapat a Kupa 2. helyezettje.

MECCSEK LEJÁTSZÁSA

A meccseket az EUNE szerveren az Idézők Szurdokán 5v5 Draft módban kell lejátszani.

Az ágrajz elérhetőségét e-mailben kommunikáljuk.

Meccsek az 1. Fordulóban és a Nyolcaddöntőben:
Az ágrajzra kikerült ellenfelekkel minél hamarabb le kell játszani a meccseket.
A meccsek szervezéséért a Csapatkapitányok a felelősek. A játék lobbyját az ágrajzban felül helyezkedő csapatnak kell elkészítenie.
Az ágrajzban felül elhelyezkedő csapat választhat, hogy szeretnének-e a first ban & first pick pozícióban lenni.
Az eredménytábláról készült screenshotokat mindkét félnek kötelezően el kell juttatnia a gaming@ott-one.hu e-mail címre.
A 1. Fordulóban és a Nyolcaddöntőben lévő mérkőzéseket 5 az 5 ellen kell lejátszani, viszont ha valaki mégis hiányzik az egyik csapatból, akkor a verseny ezen fázisában 4 az 5 vagy 4 a 4 ellen is lejátszható, de csak akkor, ha mind a két csapat beleegyezik. A megegyezésről érdemes screenshotot készíteni, hogy később ne legyen ebből probléma.
Az 1. Forduló és a Nyolcaddöntő során le nem játszott meccsek eredményéről a szervezők döntenek, figyelembe véve, hogy miért hiúsult meg a játék.
Mindkét csapat egy-egy meccs alkalmával 1-1 újrajátszási lehetőséggel élhet disconnect esetén, amennyiben a játékban még nem történt meg az Első Gyilkosság, valamint a játék időtartama nem haladta meg a 10 percet.

A meccsek eredménye a meccseket követően, ellenőrzés után kerül kihirdetésre.

Meccsek a Negyeddöntőben, Bronzmérkőzésen, Döntőben:
A mérkőzések meghatározott sorrendben kerülnek megszervezésre. A sorrendről időben értesítjük a csapatokat.
A meccseket 5 az 5 ellen kell lejátszani.
A meccseket a MyTVgaming Idéző hívja össze és indítja.
A meccsek során a vitás eseteket a szervezők kezelik és a Kommentátorokon keresztül kommunikálják a játékosok és a nézők felé.

^

 

KVÍZ JÁTÉK

^

 

INTERJÚ NÉMET 'PIERCE' ÁKOSSAL


Német Ákos Aki foci helyett mágusok harcát közvetíti - interjú a League of Legends magyar szakkommentátorával

Német "Pierce" Ákos hivatásszerűen foglalkozik a világ legnézettebb e-sportjának közvetítésével, a feladatra a játékot fejlesztő cégnél képezték ki. Mit tehet hozzá egy órákon át zajló internetes csatározáshoz egy kommentátor?

Német “Pierce” Ákos több éve fél-hivatásszerűen foglalkozik online játékok közvetítésével. Az évek során olyan komoly szakmai tudásra tett szert, hogy több tízezer fős rendezvényekre hívják közvetítőnek, akciókommentátornak Az élő vagy online elektronikus sportesemények hangulatát igyekszik show-elemekkel feldobni. Folyamatos önképzése, szakmai elhivatottsága példamutató. Magyarországon a League of Legends számítógépes játék megkerülhetetlen alakja.

Mesélj egy kicsit a játékos múltadról, mióta játszol videojátékokkal?
Pedagógus családból származom, édesapám informatikai tanításai miatt már az internet-korszak előtt közelebbről megismerkedhettem a számítástechnika világával. Így már kisgyerekkoromban a számítógépek, játékok rabja lettem, viszont a szigorú nevelésnek hála, ténylegesen csak szabadidőmben játszottam.
Annak idején még talán Pentium II-es gépen kezdtem el játszani, de ahogy múltak az évek, egyre kevesebb időt szentelhettem ennek a hobbimnak. Viszont pont ezeknek a játékoknak az ismerete, szeretete miatt tartok ott, ahol most vagyok. Jelen pillanatban, az évek óta kedvenc játékom, a League of Legends hivatalos nemzetközi versenysorozatának a magyar nyelvű közvetítéseiért felelek.

Tehát akkor nevezhetünk szakkommentátornak?
Igen is, meg nem is. Én inkább akciókommentátornak hívom magamat. Amivel én foglalkozom az valahol szakkommentátori, sportelemzői és sportközvetítői feladatokból áll össze. Félreértés ne essék, ez még mindig nem hasonlítható össze egy NFL SuperBowl közvetítő munkájával, de folyamatosan fejlődik a szakmánk. Komoly hobbinak tartom és mindent megteszek azért, hogy a jövőben kizárólag ezzel foglalkozhassak.

Hogyan kell elképzelni a szakmádat, milyen felkészültséget igényel?
A szakmám/hobbim meglehetősen időigényes, ugyanis az általam képviselt játékban, a League of Legendsben lévő profi ligáknak teljes körű ismerete minden nap több órás felkészülést igényel. Csak hogy jobban átlássátok: minden egyes régióban professzionálisan szervezett bajnokságok futnak egész évben tavaszi és nyári szezonokra bontva. A szezonok végén nagyszabású záróeseményekkel, meghívásos versenyekkel, illetve a nyári szezon után világbajnoksággal, annak minden velejárójával: előselejtezőkkel, csoportkörökkel, bronz és döntőmeccsekkel több százmilliós nézettség mellett). A főbb régiók: Dél-Korea, Kína, Thaiföld, illetve Észak-Amerika, Európa és még van pár kisebb kezdeményezés. Jelenleg Európa és Észak-Amerika teljes körű tudástárával rendelkezem a csapatommal. Ebbe minden olyan jellegű információ beletartozik, ami egy hagyományos sportág esetében és annak sportolóival kapcsolatos lehet: igazolások, vízumproblémák, csapatom belüli kohéziók, edzők, menedzserek körüli események, szponzorációk, adás-vételek, botrányok.

Ha jól értem, akkor nem csak egyedül, hanem saját csapattal dolgozol?
Igen. Másfél évvel ezelőtt még csak egy társkommentátorom volt, akivel előtte már három éve dolgoztam együtt. Aztán a Riot Games (a League of Legends anyacége) Magyarországra is lokalizálta a játékot, így az teljes körű fordítást, neves magyar színészekkel szinkronizációt és magyar nyelven támogatott közösségi portált kapott. 
Az induláskor a játék gyártója meghívott minket Dublinba egy szakmai képzésre, hogy minél jobban felkészülhessünk a meccsek közvetítésére.

Az indulást követően olyan ütemben megnőtt a különböző gaming témájú rendezvényeken való fellépési lehetőségek száma, hogy a két fő már kevésnek bizonyult. Mivel még több helyen szerettünk volna ott lenni és még több nézőhöz eljutni, ezért bővíteni kellett a csapatunkat. Így az elmúlt hónapokban már hat fővel dolgozunk.
Az elmúlt pár évben csak én több mint 200 rendezvényen közvetítettem élőben, ma már a legtöbb helyen a közvetítőtársaimmal együtt jelenünk meg.

Hogy kerültél ebbe a közegbe? Mióta foglalkozol ezzel a hivatással?
Először csak a saját játékbeli tapasztalataimat szerettem volna megosztani másokkal is, magyarázattal, show jellegűen, így kezdtem el streamelni. Különböző online platformokon saját TV adást sugároztam a hasonló érdeklődésűek számára. Már pár hét után folyamatosan nőtt a nézőim száma, egészen addig a pontig, míg elég ismert lettem ahhoz, hogy meghívást kapjak egy magyar online kupa kommentálására 2011-ben. Azt hiszem, itt kezdődött a karrierem. A kupa visszhangja a lelkes közönség körében a vártnál is jobban sikerült, a nem megfelelő szóhasználatom ellenére is :). Ez adott egy óriási lökést, és elhatároztam, hogy kommentátori szakmát szeretném profi szinten űzni.

Úgy tudom, hogy egy speciális licencet is megszereztél?
Így van. Ahhoz, hogy az LCS-t (a League of Legends profi ligáinak összefoglaló neve) saját anyanyelveden közvetíthesd egy, a Riot által kiadott licencet kell megszerezni. Ehhez pedig komoly feltételeknek kell megfelelni.
A közvetítői engedélyhez a sok éves tapasztalat, a játékkal kapcsolatos magas fokú felkészültség/szaktudás, az élő és online rendezvények referenciái segítettek hozzá.
Mivel ezt a jogot a gyártó minden szezon előtt felülvizsgálja, fontos, hogy folyamatosan minőségi műsort sugározzunk és állandóan képezzük magunkat.

Milyen konkrét felkészülést igényel egy-egy profi meccs kommentálása?
Egy profi meccs csupán töredéke egy játéknapnak. A játékosoknevének helyes kiejtésétől kezdve, egészen a pálya elemeinek elnevezésén át, mindent tudnunk kell. Naprakésznek kell lennünk a játékmenet és fejlesztések állandó változásaival kapcsolatban. Tehát egy-egy meccsre akár egy órát is készülhet az ember. Viszont egy-egy komolyabb versenynapon 5-6 meccset is kommentálnunk kell.

Mekkora közönséget szórakoztatsz, illetve kik azok - mely korosztály -, akiket elérsz?
A közösségi portálomon több tízezer követőm van, viszont egyszerre egy időben, egy élő adás alatt 3000-6000 nézőnk van. Kivételes alkalmakkor, ha magyar érdekeltség is van egy külföldi csapatban valamely ligameccsen, akkor ennek többszöröse is lehet a nézőszám.
A korosztály, akiket elérünk egyre szélesebb: a nézőink 14 és 40 év közöttiek, de az átlag életkor nagyjából 22 év.

Hogy látod, mi a helyzet külföldön?
Mivel az e-sport külföldön már jó ideje megvetette a lábát, ezért ott már hivatalos sportágként tartják számon. Így például az USA-ban, vagy a Távol-Keleten dollármilliós üzletről beszélhetünk. Egy-egy profi játékost focisztárokat megszégyenítő összegekért adnak-vesznek, a marketingbe a világ legnagyobb cégei szállnak be (Coca-Cola, Samsung, American Express, Intel), az egyes versenyek fődíja is milliókra rúghat. Dél-Koreában több éve külön TV csatorna foglalkozik kifejezetten az e-sport versenyek közvetítésével.

A hagyományos értelemben vett sportok közé sorolnád-e az e-sportot?
Természetesen. Az én megítélésem szerint a sport minden azon tevékenységnek az együttese, melyben a játékosok versenyszerű keretek között készülnek fel és mérettetnek meg. Az e-sport esetében ez elektronikus eszközön történik. Óriási koncentrációs készséget, agymunkát igényel, elengedhetetlen a mély stratégiai látásmód, a jól koordinált csapatmunka.
Az e-sport mögött legalább olyan professzionális szerveződés van, mint a hagyományos sportágak esetében (ligák, játékosok érdekeit képviselő szervezetek, egyesületek). Mára már nem kirívó, hogy akár egy volt NBA-s játékos, edző, menedzser e-sport csapatot képviseljen, támogasson, vagy akár tulajdonoljon. 

Magyarország hova tud még fejlődni az e-sport, milyen lehetőségeket látsz?
Úgy gondolom, hogy már csak rövid idő kérdése, hogy mikor látják meg a nagyobb magyar cégek is az e-sportban rejlő üzleti, promóciós lehetőségeket. Nagyon előremutató, hogy a napokban kezdtünk együttműködni a Telenor Magyarországgal, hogy a MyTV platform segítségével egyre szélesebb körnek mutathassuk be ennek a szórakozási formának a szépségeit.

Marad időd egyáltalán arra, hogy te magad is játsz? Hogyan szoktál kikapcsolódni?
Érdekes, hogy a heti több mint 40 óra mérkőzés lekonferálása után is van még játszani is van kedvem néha:) Számomra azonban a legjobb, legpihentetőbb kikapcsolódás bármilyen szabadtéri tevékenység: imádok sétálni, túrázni, utazgatni.

A cikk elkészítésében Tóth Balázs, sportmenedzser, marketing-közgazdász közreműködött.

^

 

JÁTÉKISMERTETŐ


Mi az a League of Legends?

League of Legends egy akciódús online versenyjáték, ami a valós idejű stratégiai játékot szerepjátékos elemekkel vegyíti. Két, nagy erejű és különböző játékstílust képviselő hősökből álló csapat méri össze a tudását több csatamezőn és játékmódban. A hősök folyamatosan bővülő köre, a gyakori frissítések és az élénk versenyközösség teszi megunhatatlanná a League of Legends játékot a különböző tudásszintű játékosok számára.

Útmutató új játékosoknak

Az új játékosoknak szánt útmutató bemutatja az irányítás rendszerét és a League of Legends játékmenetének főbb elemeit. Végigvezet a játékon belüli edzéseken, és elkísér az Igazság Mezőin vívott első csatákba is. Az új játékosok számára készült útmutató a botok elleni meccseidtől az első éles csatádig segítséget nyújt abban, hogy a többi idéző legyőzéséhez szükséges összes képességet elsajátíthasd.

Az új játékosoknak szóló útmutatót itt találod.

 

 

 

^